Sisällön alkuun

Selkojulkaisut

Kuuntele

Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee selkokielistä Selkouutiset-lehteä. Se ilmestyy joka toinen viikko. Voit tilata Selkouutiset Papunetin sivuilta (www.papunet.net)

Selkouutisista on myös ruotsinkielinen versio. Sen nimi on LL-Bladet.

Selkouutiset internetissä

Selkouutisten verkkoversio (www.papunet.net)

Selkouutiset on saatavana myös näköislehtenä (www.digipaper.fi)

Muita selkojulkaisuja

Haluaisitko lopettaa tupakoinnin? Lue selkokielinen Yök, röökiä! -vihkonen (pdf, 231 kt).

Selkokirjojen ostaminen

Voit ostaa selkokirjoja Selkokeskuksen kirjakaupasta (www.papunet.net)

Selkokirjoja voit myös lainata Kehitysvammaliiton kirjastosta.

Päivitetty 23.2.2010.